Klanten beoordelen ons met een 9.2
Online Piercings Kopen
MIJN ACCOUNT BLOG KLANTENSERVICE

Je bestelling volgen

Wij versturen vrijwel alle piercings per post waardoor het volgen van een bestelling bij deze bestellingen niet mogelijk is. Dit doen wij om de kosten voor verzending voor jou zo laag mogelijk te houden. Soms kan het zijn dat een artikel niet door de brievenbus past en wordt verzonden per pakketpost. Wanneer je bestelling wordt verstuurd per pakketpost is het mogelijk je bestelling te volgen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen: Indien je bestelling per pakketpost is verstuurd krijg je zodra je bestelling door ons is verzonden per e-mail een verzendbevestiging. In deze e-mail staat tevens een link naar de website van de koerier waarmee je de bestelling gemakkelijk kunt volgen.

terug naar de klantenservice pagina

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy statement en cookie pagina
SLUITEN